REGULAMIN GABINETU
Szanowny Kliencie,
1. Godziny otwarcia gabinetu są określone w stopce na dole strony internetowej gabinetu Trycho-Derm.
2. Pracownicy gabinetu zastrzegają sobie prawo do opóźnień wizyt do 30 minut ze względu na zróżnicowany zakres realizowanych usług.
3. Ceny usług mogą odbiegać od cen określonych w cenniku w przypadku łączenia ze sobą procedur zabiegowych i mogą być niższe.
4. Oferty rabatowe mogą być zindywidualizowane dla poszczególnych klientów.
5. W przypadku rezerwacji wizyt obowiązują następujące zasady:
- wizyty mogą być rezerwowane drogą telefoniczną, przez elektroniczny system rezerwacji wizyt lub bezpośrednio w gabinecie
REZERWACJE ODWOŁANE NA 24 H LUB PÓŹNIEJ przed planowanym terminem realizacji wizyty wymagają wpłaty zadatku w wysokości:
- 50% kwoty kolejnej wizyty, na poczet realizacji kolejnej wizyty.
REZERWACJE, KTÓRE NIE ZOSTAŁY ODWOŁANE DO CZASU REALIZACJI WIZYTY wymagają wpłaty zadatku w wysokości:
- 100% kwoty kolejnej zaplanowanej wizyty, na poczet realizacji kolejnej wizyty.
oraz
- 50% kwoty wizyty, która nie została zrealizowana z powodu braku jej odwołania i nieobecności klienta.
KLIENCI, KTÓRZY ODWOŁALI DWIE WIZYTY Z RZĘDU zobowiązani są dokonać wpłaty (nie dotyczy klientów odwołujących wizytę na co najmniej 21 dni przed planowana wizytą):
- 100% kwoty kolejnej zaplanowanej wizyty, na poczet realizacji kolejnej wizyty.
oraz
- 100% kwoty wizyty, która nie została zrealizowana z powodu jej odwołania przez klienta
WOBEC KLIENTÓW, KTÓRZY ODWOŁALI TRZY WIZYTY Z RZĘDU LUB WIĘCEJ NIZ TRZY WIZYTY W NIEOKREŚLONYCH ODSTĘPACH CZASU gabinet Trycho-Derm zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji usług.
- odwołując rezerwację w dniu wizyty system elektroniczny wizyt Booksy automatycznie odbierze Ci możliwość umawiania się w naszym gabinecie samodzielnie drogą elektroniczną - kolejna rezerwacja terminu będzie możliwa tylko telefonicznie.
Wszelkie zadatki wpłacane na poczet realizacji kolejnej wizyty oraz wizyt niezrealizowanych nie ulegają zwrotowi w przypadku braku realizacji wizyty z winy klienta. W przypadku braku zrealizowania wizyty z winy gabinetu kwota ulega zwrotowi.
Zadatki wpłacane są w formie przedpłaty na konto bankowe wskazane przez gabinet drogą SMS. Warunkiem utrzymania rezerwacji wizyty jest wpłata zadatku na konto bankowe w ciągu 48 h od rezerwacji wizyty (dopuszczalne jest wysłanie potwierdzenia wpłaty na adres mailowy trychoderm.glogow@gmail.com). W przypadku braku zaksięgowania wpłaty w ciągu 48 h rezerwacja wizyty ulega anulowaniu.
Prosimy uprzejmie, szanuj naszą pracę - informuj o rezygnacji z wizyty / zmianie terminu rezerwacji jak najwcześniej.
6. W naszym gabinecie płacąc za usługę lub produkt ponosisz koszt za m.in.:
- wykształcenie, wiedzę, stałe dokształcanie się oraz doświadczenie zawodowe specjalistów
- realizację usług w ramach kilku specjalizacji
- szczegółową analizę, diagnostykę oraz wykluczenie przeciwwskazań do wykonywanych procedur zabiegowych
- indywidualnie dobierane programy terapeutyczne i pielęgnację domową
- ponoszoną odpowiedzialność za wykonaną pracę
- wsparcie pokonsultacyjne i pozabiegowe
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu
- dbałość o czystość i właściwe warunki sanitarne gabinetu, każdorazową dezynfekcję i sterylizację narzędzi i powierzchni
- wyposażenie oraz realizowanie umów niezbędnych do utrzymania wysokich standardów sanitarnych
- spełnianie wymaganych norm sanitarnych względem inspekcji sanitarnej
- wyposażenie i urządzenia diagnostyczne, zabiegowe i sterylizujące
- regularne serwisowanie urządzeń diagnostycznych, zabiegowych i sterylizujących
- możliwość zakupu sprawdzonych produktów terapeutycznych do domowego użytku pod kontrolą specjalisty
- dbałość o konkurencyjne ceny produktów terapeutycznych do domowego użytku dla naszych klientów
- możliwość elektronicznej rezerwacji wizyt
- możliwość płatności bezgotówkowej
- stałą koordynację wizyt klientów oraz realizowanych przez nich zamówień produktowych
- dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych klientów
- dbałość o schludność wnętrza i przyjazną atmosferę
- napoje i przekąski
- zapach i muzykę
ZASADY REALIZACJI WIZYT
(w związku z zachowaniem zalecanych środków ostrożności w celu ograniczenia rozwoju zachorowalności na COVID-19)
- Ograniczamy ilość klientów przyjmowanych w tym samym czasie do liczby koniecznej, a wszystkich klientów, których jesteśmy w stanie obsłużyć telefonicznie, elektronicznie lub za pomocą firmy kurierskiej prosimy o wybranie takiej formy kontaktu.
- Rezerwacji wizyty możesz dokonać telefonicznie lub samodzielnie przez elektroniczny system rezerwacji wizyt BOOKSY
- Osoby, które z powodów zdrowotnych lub innych przyczyn nie mogą pojawić się w gabinecie mogą skorzystać z Konsultacji online zgodnie z procedurą przedstawioną na naszej stronie - link.
- Prosimy nie przychodź na wizytę przed czasem. Wizyty realizowane są w odstępach czasowych aby klienci nie mieli ze sobą kontaktu oraz aby personel mógł przygotować gabinet do realizacji wizyty kolejnego klienta.
- Nie zabieraj na swoją wizytę osób towarzyszących, za wyjątkiem Twoich opiekunów prawnych, których obecność jest konieczna do zrealizowania wizyty.
- Wizyty nie mogą być realizowane wobec klientów którzy:
- objęci są obowiązkową izolacją lub kwarantanną,
- zamieszkują z osobą, która poddana jest obowiązkowej izolacji lub kwarantannie
- w ciągu tygodnia mieli kontakt z osobą zakażoną lub z podejrzeniem zakażenia, zachorowania lub skierowaną do izolacji
- czują u siebie i wykazują objawy chorobowe o charakterze infekcyjnym zakaźnym, szczególnie mają podwyższoną temperaturę, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu, złe samopoczucie
- są w trakcie diagnostyki w kierunku zakażenia Covid-19
Klientów, u których zaistniały powyższe okoliczności prosimy uprzejmie o odwołanie lub przełożenie swojej wizyty drogą telefoniczną lub elektroniczną (o planowanym odwołaniu wizyty prosimy uprzejmie o informowanie możliwie jak najszybciej abyśmy mogli skuteczniej zapanować nad płynnością i godzinami wizyt innych klientów).
BEZPOŚREDNIO PO WEJŚCIU DO GABINETU OBOWIĄZUJĄ NASTĘPUJĄCE ZASADY:
Udaj się do łazienki w celu umycia i zdezynfekowania rąk. Możesz również zdezynfekować swój telefon, nie odpowiadamy jednak za ewentualne uszkodzenia telefonu wynikłe z tej dezynfekcji.
Jeśli masz odzież wierzchnią pozostaw ją w poczekalni na wieszaku do tego przeznaczonym.
Wyjmij wszystkie potrzebne do zrealizowania wizyty przedmioty z Twojego bagażu podręcznego. Twój bagaż podręczny zostanie zamknięty w plastikowym zdezynfekowanym pojemniku do czasu zakończenia wizyty. Po wizycie bagaż zostanie Ci zwrócony.
W recepcji zostaniesz poproszony o podpisanie oświadczenia o braku objawów zakażenia COVID-19 oraz braku kontaktu z osobą zakażoną lub z podejrzeniem zakażenia.
Nie dotykaj testerów kosmetyków. W celu zapoznania sie z produktami poproś o pomoc personel gabinetu.
Aby przejrzeć czasopisma lub materiały marketingowe w wersji papierowej poproś personel o rękawiczki jednorazowe.
Podczas wizyty nie bedziesz mógł korzystać z telefonu komórkowego. Jeśli potrzebujesz koniecznie z niego korzystać Twój telefon zostanie zdezynfekowany, przy czym nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia telefonu wynikłe z tej dezynfekcji.
Po wejściu do gabinetu obowiązuje Cię noszenie maski ochronnej. Dopuszczalne jest stosowanie własnej maski, jeśli jednak jej nie masz otrzymasz od nas jednorazowe materiały ochronne ,tj. rękawiczki i maseczkę. Za każdy z jednorazowych materiałów ochronnych zostanie pobrana dodatkowa opłata w wysokości:
MASKA 3,50 zł.
RĘKAWICZKI 1,50 zł.
W gabinecie niedostępne będzie serwowanie napojów dla klienta. Jeśli posiadasz swój napój, możesz z niego skorzystać przed rozpoczęciem wizyty.
POZOSTAŁE ZASADY DBAŁOŚCI O BEZPIECZEŃSTWO NASZE I NASZYCH KLIENTÓW:
- Wszystkie powierzchnie, narzędzia i urządzenia podlegają codziennie i każdorazowo po kontakcie z klientem myciu, dezynfekcji i sterylizacji.
- Wszystkie powierzchnie gabinetu niezależnie od pomieszczenia są tak skonstruowane aby były łatwo zmywalne i mogły podlegać dezynfekcji.
- Jesteśmy zaopatrzeni w odzież ochronną, środki zabezpieczające oraz środki czystości i dezynfekcji.
- Stosujemy tylko i wyłącznie materiały jednorazowe, w tym sterylne.
- Okrycia robocze pracowników są zachowane w czystości.
- Zapewniamy sprawną wentylację oraz dostęp świeżego powietrza do wszystkich pomieszczeń gabinetu.
- Zapewniamy toaletę zaopatrzoną we wszystkie środki czystości i dezynfekcji, gdzie każdy klient może zadbać o higienę swojego ciała.
- Kontrolujemy swój stan zdrowia, nie realizujemy usług u klientów z objawami choroby infekcyjnej oraz sami ograniczamy ryzyko zachorowania poza miejscem pracy.
- Dbamy o higienę swojego ciała.
- Realizujemy usługi o charakterze i w systemie warunkującym małe natężenie przyjmowanych klientów w ciągu dnia.
- Dbamy o możliwie ograniczone wzajemne kontakty personelu oraz na linii personel- klient.
- Zamieściliśmy w gabinecie tablice informacyjne i instruktażowe dotyczące zasad zachowania bezpieczeństwa w ramach COVID-19.
- Stosujemy się do procedur postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronowirusem personelu lub klienta.
WSZYSTKO PO TO BY ZACHOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO NASZEJ PRACY I ZDROWIA NASZYCH KLIENTÓW PRZY JEDNOCZESNEJ PŁYNNEJ REALIZACJI WIZYT.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Trycho-Derm Natalia Skalska, ul. Wioślarska 51, 67-200 Głogów.
-
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane mogą być w celach kontaktowych, realizacji świadczonych usług, marketingowych, rejestracji w programach lojalnościowych po wyrażeniu na to przez Pana/Panią pisemnej zgody w formie papierowej lub elektronicznej (system elektronicznej rejestracji wizyt, e-mail, formularz kontaktowy na stronie internetowej http://www.trycho-derm.pl/kontakt )
-
Pana/Pani dane osobowe mogą być profilowane dla przybliżenia Pańskich potrzeb i trafniejszego dopasowania oferty firmy (np. czy jest Pan/Pani klientem z zakresu usług trychologicznych czy kosmetycznych).
-
Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane z użyciem elektronicznego systemu rezerwacji wizyt obsługiwanego przez firmę Booksy International Sp.zo.o. z siedzibą w Warszawie.
-
Dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
-
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania.
-
Posiada Pan/Pani prawo do żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia swoich danych oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie (żądania należy dokonać mailowo bezpośrednio na adres trychoderm.glogow@gmail.com lub poprzez formularz kontaktowy na stronie http://www.trycho-derm.pl/kontakt , jak również na piśmie drogą listowną pod adres firmy zamieszczony na stronie internetowej http://www.trycho-derm.pl/kontakt)
-
Państwa dane przechowywane są tak długo, jak długo istnieje konieczność korzystania z nich lub do momentu żądania przez Państwa ich usunięcia.
-
Podanie danych jest dobrowolne, przy czym jest warunkiem obsługi klienta (Pana/Pani) i realizacji usług wobec niego.
-
Pana/Pani dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami.
-
Trycho-Derm Natalia Skalska zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności na stronie www.trycho-derm.pl, zmiany te jednak nie mogą ograniczyć zakresu ochrony Użytkowników lub w jakikolwiek inny sposób naruszać bezpieczeństwo danych osobowych Użytkowników. Zmiany nie mogą naruszać praw nabytych Użytkowników.