Zasady realizacji wizyt w Trycho-Derm w związku z COVID-19

ZASADY REALIZACJI WIZYT W TRYCHO-DERM


(w związku z zachowaniem zalecanych środków ostrożności w celu ograniczenia rozwoju zachorowalności na COVID-19)
  1. Ograniczamy ilość klientów przyjmowanych w tym samym czasie do liczby koniecznej, a wszystkich klientów, których jesteśmy w stanie obsłużyć telefonicznie, elektronicznie lub za pomocą firmy kurierskiej prosimy o wybranie takiej formy kontaktu.
  • Rezerwacji wizyty możesz dokonać telefonicznie lub samodzielnie przez elektroniczny system rezerwacji wizyt BOOKSY 
  • Osoby, które z powodów zdrowotnych lub innych przyczyn nie mogą pojawić się w gabinecie mogą skorzystać z Konsultacji online zgodnie z procedurą przedstawioną na naszej stronie - link.
  1. Prosimy nie przychodź na wizytę przed czasem. Wizyty realizowane są w odstępach czasowych aby klienci nie mieli ze sobą kontaktu oraz aby personel mógł przygotować gabinet do realizacji wizyty kolejnego klienta. 
  2. Nie zabieraj na swoją wizytę osób towarzyszących, za wyjątkiem Twoich opiekunów prawnych, których obecność jest konieczna do zrealizowania wizyty.
  3. Wizyty nie mogą być realizowane wobec klientów którzy:
  • objęci są obowiązkową izolacją lub kwarantanną,
  • zamieszkują z osobą, która poddana jest obowiązkowej izolacji lub kwarantannie
  • w ciągu tygodnia mieli kontakt z osobą zakażoną lub z podejrzeniem zakażenia, zachorowania lub skierowaną do izolacji
  • czują u siebie i wykazują objawy chorobowe o charakterze infekcyjnym zakaźnym, szczególnie mają podwyższoną temperaturę, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu, złe samopoczucie
  • są w trakcie diagnostyki w kierunku zakażenia Covid-19

Klientów, u których zaistniały powyższe okoliczności prosimy uprzejmie o odwołanie lub przełożenie swojej wizyty drogą telefoniczną lub elektroniczną (o planowanym odwołaniu wizyty prosimy uprzejmie o informowanie możliwie jak najszybciej abyśmy mogli skuteczniej zapanować nad płynnością i godzinami wizyt innych klientów).

BEZPOŚREDNIO PO WEJŚCIU DO GABINETU OBOWIĄZUJĄ NASTĘPUJĄCE ZASADY:


Udaj się do łazienki w celu umycia i zdezynfekowania rąk. Możesz również zdezynfekować swój telefon, nie odpowiadamy jednak za ewentualne uszkodzenia telefonu wynikłe z tej dezynfekcji.


Jeśli masz odzież wierzchnią pozostaw ją w poczekalni na wieszaku do tego przeznaczonym.


Wyjmij wszystkie potrzebne do zrealizowania wizyty przedmioty z Twojego bagażu podręcznego. Twój bagaż podręczny zostanie zamknięty w plastikowym zdezynfekowanym pojemniku do czasu zakończenia wizyty. Po wizycie bagaż zostanie Ci zwrócony.


W recepcji zostaniesz poproszony o podpisanie oświadczenia o braku objawów zakażenia COVID-19 oraz braku kontaktu z osobą zakażoną lub z podejrzeniem zakażenia.


Nie dotykaj testerów kosmetyków.  W celu zapoznania sie z produktami poproś o pomoc personel gabinetu.


Aby przejrzeć czasopisma lub materiały marketingowe w wersji papierowej poproś personel o rękawiczki jednorazowe.


Podczas wizyty nie bedziesz mógł korzystać z telefonu komórkowego. Jeśli potrzebujesz koniecznie z niego korzystać Twój telefon zostanie zdezynfekowany, przy czym nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia telefonu wynikłe z tej dezynfekcji.


Po wejściu do gabinetu otrzymasz jako ochronny zestaw niezbędny rękawiczki i maseczkę. Za każdy zestaw jednorazowych materiałów zostanie pobrana dodatkowa opłata w wysokości: 

MASKA 3,50 zł. 
RĘKAWICZKI 1,50 zł.

Dopuszczalne jest korzystanie ze swoich masek w przypadku zabiegu manicure i pedicure.


W gabinecie niedostępne będzie serwowanie napojów dla klienta. Jeśli posiadasz swój napój, możesz z niego skorzystać przed rozpoczęciem wizyty.

 

POZOSTAŁE ZASADY DBAŁOŚCI O BEZPIECZEŃSTWO NASZE I NASZYCH KLIENTÓW:

  1. Wszystkie powierzchnie, narzędzia i urządzenia podlegają codziennie i każdorazowo po kontakcie z klientem myciu, dezynfekcji i sterylizacji.
  2. Wszystkie powierzchnie gabinetu niezależnie od pomieszczenia są tak skonstruowane aby były łatwo zmywalne i mogły podlegać dezynfekcji.
  3. Jesteśmy zaopatrzeni w odzież ochronną, środki zabezpieczające oraz środki czystości i dezynfekcji.
  4. Stosujemy tylko i wyłącznie materiały jednorazowe, w tym sterylne.
  5. Okrycia robocze pracowników są zachowane w czystości.
  6. Zapewniamy sprawną wentylację oraz dostęp świeżego powietrza do wszystkich pomieszczeń gabinetu.
  7. Zapewniamy toaletę zaopatrzoną we wszystkie środki czystości i dezynfekcji, gdzie każdy klient może zadbać o higienę swojego ciała.
  8. Kontrolujemy swój stan zdrowia, nie realizujemy usług u klientów z objawami choroby infekcyjnej oraz sami ograniczamy ryzyko zachorowania poza miejscem pracy.
  9. Dbamy o higienę swojego ciała.
  10. Realizujemy usługi o charakterze i w systemie warunkującym małe natężenie przyjmowanych klientów w ciągu dnia.
  11. Dbamy o możliwie ograniczone wzajemne kontakty personelu oraz na linii personel- klient.
  12. Zamieściliśmy w gabinecie tablice informacyjne i instruktażowe dotyczące zasad zachowania bezpieczeństwa w ramach COVID-19.
  13. Stosujemy się do procedur postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronowirusem personelu lub klienta.
WSZYSTKO PO TO BY ZACHOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO NASZEJ PRACY I ZDROWIA NASZYCH KLIENTÓW PRZY JEDNOCZESNEJ PŁYNNEJ REALIZACJI WIZYT.