ZASADY REALIZACJI WIZYT W TRYCHO-DERM
(w związku z zachowaniem zalecanych środków ostrożności w celu ograniczenia rozwoju zachorowalności na COVID-19)
- Ograniczamy ilość klientów przyjmowanych w tym samym czasie do liczby koniecznej, a wszystkich klientów, których jesteśmy w stanie obsłużyć telefonicznie, elektronicznie lub za pomocą firmy kurierskiej prosimy o wybranie takiej formy kontaktu.
- Rezerwacji wizyty możesz dokonać telefonicznie lub samodzielnie przez elektroniczny system rezerwacji wizyt BOOKSY
- Osoby, które z powodów zdrowotnych lub innych przyczyn nie mogą pojawić się w gabinecie mogą skorzystać z Konsultacji online zgodnie z procedurą przedstawioną na naszej stronie - link.
- Prosimy nie przychodź na wizytę przed czasem. Wizyty realizowane są w odstępach czasowych aby klienci nie mieli ze sobą kontaktu oraz aby personel mógł przygotować gabinet do realizacji wizyty kolejnego klienta.
- Nie zabieraj na swoją wizytę osób towarzyszących, za wyjątkiem Twoich opiekunów prawnych, których obecność jest konieczna do zrealizowania wizyty.
- Wizyty nie mogą być realizowane wobec klientów którzy:
- objęci są obowiązkową izolacją lub kwarantanną,
- zamieszkują z osobą, która poddana jest obowiązkowej izolacji lub kwarantannie
- w ciągu tygodnia mieli kontakt z osobą zakażoną lub z podejrzeniem zakażenia, zachorowania lub skierowaną do izolacji
- czują u siebie i wykazują objawy chorobowe o charakterze infekcyjnym zakaźnym, szczególnie mają podwyższoną temperaturę, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu, złe samopoczucie
- są w trakcie diagnostyki w kierunku zakażenia Covid-19
Klientów, u których zaistniały powyższe okoliczności prosimy uprzejmie o odwołanie lub przełożenie swojej wizyty drogą telefoniczną lub elektroniczną (o planowanym odwołaniu wizyty prosimy uprzejmie o informowanie możliwie jak najszybciej abyśmy mogli skuteczniej zapanować nad płynnością i godzinami wizyt innych klientów).
BEZPOŚREDNIO PO WEJŚCIU DO GABINETU OBOWIĄZUJĄ NASTĘPUJĄCE ZASADY:
Udaj się do łazienki w celu umycia i zdezynfekowania rąk. Możesz również zdezynfekować swój telefon, nie odpowiadamy jednak za ewentualne uszkodzenia telefonu wynikłe z tej dezynfekcji.
Jeśli masz odzież wierzchnią pozostaw ją w poczekalni na wieszaku do tego przeznaczonym.
Wyjmij wszystkie potrzebne do zrealizowania wizyty przedmioty z Twojego bagażu podręcznego. Twój bagaż podręczny zostanie zamknięty w plastikowym zdezynfekowanym pojemniku do czasu zakończenia wizyty. Po wizycie bagaż zostanie Ci zwrócony.
W recepcji zostaniesz poproszony o podpisanie oświadczenia o braku objawów zakażenia COVID-19 oraz braku kontaktu z osobą zakażoną lub z podejrzeniem zakażenia.
Nie dotykaj testerów kosmetyków. W celu zapoznania sie z produktami poproś o pomoc personel gabinetu.
Aby przejrzeć czasopisma lub materiały marketingowe w wersji papierowej poproś personel o rękawiczki jednorazowe.
Podczas wizyty nie bedziesz mógł korzystać z telefonu komórkowego. Jeśli potrzebujesz koniecznie z niego korzystać Twój telefon zostanie zdezynfekowany, przy czym nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia telefonu wynikłe z tej dezynfekcji.
Po wejściu do gabinetu otrzymasz jako ochronny zestaw niezbędny rękawiczki i maseczkę. Za każdy zestaw jednorazowych materiałów zostanie pobrana dodatkowa opłata w wysokości:
MASKA 3,50 zł.
RĘKAWICZKI 1,50 zł.
Dopuszczalne jest korzystanie ze swoich masek w przypadku zabiegu manicure i pedicure.
W gabinecie niedostępne będzie serwowanie napojów dla klienta. Jeśli posiadasz swój napój, możesz z niego skorzystać przed rozpoczęciem wizyty.
POZOSTAŁE ZASADY DBAŁOŚCI O BEZPIECZEŃSTWO NASZE I NASZYCH KLIENTÓW:
- Wszystkie powierzchnie, narzędzia i urządzenia podlegają codziennie i każdorazowo po kontakcie z klientem myciu, dezynfekcji i sterylizacji.
- Wszystkie powierzchnie gabinetu niezależnie od pomieszczenia są tak skonstruowane aby były łatwo zmywalne i mogły podlegać dezynfekcji.
- Jesteśmy zaopatrzeni w odzież ochronną, środki zabezpieczające oraz środki czystości i dezynfekcji.
- Stosujemy tylko i wyłącznie materiały jednorazowe, w tym sterylne.
- Okrycia robocze pracowników są zachowane w czystości.
- Zapewniamy sprawną wentylację oraz dostęp świeżego powietrza do wszystkich pomieszczeń gabinetu.
- Zapewniamy toaletę zaopatrzoną we wszystkie środki czystości i dezynfekcji, gdzie każdy klient może zadbać o higienę swojego ciała.
- Kontrolujemy swój stan zdrowia, nie realizujemy usług u klientów z objawami choroby infekcyjnej oraz sami ograniczamy ryzyko zachorowania poza miejscem pracy.
- Dbamy o higienę swojego ciała.
- Realizujemy usługi o charakterze i w systemie warunkującym małe natężenie przyjmowanych klientów w ciągu dnia.
- Dbamy o możliwie ograniczone wzajemne kontakty personelu oraz na linii personel- klient.
- Zamieściliśmy w gabinecie tablice informacyjne i instruktażowe dotyczące zasad zachowania bezpieczeństwa w ramach COVID-19.
- Stosujemy się do procedur postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronowirusem personelu lub klienta.